Jumaat, 8 Oktober 2010

Kit Siang Mahu Melayu Di Hukum,NameWee Di Lepaskan

Lim Kit Siang rasis chauvanist ultra kiasu hampir setiap hari melaungkan api perkauman dengan tidak henti henti menuntut agar kerajaan mengambil tindakan terhadap 2 guru besar yang kononnya membuat kenyataan perkauman di sekolah.


Sehingga hari ini dua kes ini gagal dibuktikan,Usaha Kit Siang menghentam setiap hari kononnya kerajaan BN menyokong perkauman malah menyalahkan Ds Muhyidin selaku Menteri Pelajaran kerana tidak mengambil tindakan.

Walaupun menyedari dakwaan beliau gagal disertakan dengan bukti dan saksi,Kepala segala rasis dinegara ini tetap menyerang dan menghentam membangkitkan kemarahkan kaum bukan melayu terhadap kerajaan.

Mana perginya bukti dan saksi?Dakwaan hanya berdasarkan tuduhan semata mata.!

Usaha terbaru beliau adalah mengemukakan usul di Dewan Rakyat agar kes 2 pengetua sekolah ini dibahaskan.Tindakan Kit Siang ternyata cuba merosakkan perpaduan kaum.Rakyat dibohongi setiap hari dengan hanya disajikan dakwaan tetapi langsung tidak disertakan dengan bukti.

Adalah amat malang sekali apabila juak juak haprak pakatan begitu percaya dengan dakwaan Kit Siang,hinggakan Haprak Daily memberikan liputan terhadap kenyataan chauvanist ultra kiasu ini.

Kurang ajar ultra kiasu ini harus diajar,si tua bangsat ini tidak henti henti membakar sentimen perkauman dengan hanya bermodalkan fakta separuh benar.Si bangsat inilah juga salah seorang yang terlibat membakar sentimen perkauman semasa pasca 13 Mei 69.

Sehingga sekarang si bangsat tua inilah juga berjaya menyemarakan api perkauman dengan menyemai kebencian terhadap kaum melayu. Rasis tua ini jugalah yang menyergah Nik Aziz semasa satu mesyuarat pakatan mengenai tuntutan hudud oleh PAS.

Bapak segala rasis inilah juga secara konsisten menyerang hak keistimewaan peribumi dan bumiputra,Sialan ini tidak pernah menghormati Islam dan Melayu sejak dari dulu lagi.

Anda yang menyokong DAP,tanyalah kelompok ultra kiasu ini adakah mereka bersetuju peruntukan yang diberikan kerajaan kepada masjid dan segala pembangunan Islam dinegara ini.Nik Aziz dan PAS sudah beberapa kali ditempelak dan diperlekehkan oleh Kit Siang.

Sarang segala rasis ultra kiasu chauvanist berada didalam blog haram jadah ini,bacalah komen komen yang banyak menyerang Islam dan kaum melayu.Bangsat rasis ini hidupnya sejak dari dulu tetap menyerang penyatuan kaum di negara ini.

Kit Siang tidak harus dibiarkan menyerang kerajaan BN yang terasnya melayu dan Islam. Malang sekali khawarij PAS pula bersedia menjadi tunggangan dan jalang politik habuan selingkohan politik gampangan walaupun menyedari prinsip mereka terpaksa digadai.

Pisau hanya nampak TPM Ds Muhyidin saja yang berani menempelak kepada bangsat rasis Kit Siang,mana perginya Perkasa?mana perginya pemimpin UMNO yang lain?tidor?

Sumber Pisau


Tiada ulasan:

Catat Ulasan