Khamis, 24 Mac 2011

Video Sex Anwar - Belakang Tetap Sempoi!!

Kot mana pun belakang jugak best!!

Macam-macam kenyataan yang dibuat oleh balaci-balaci Anwar untuk menyakinkan rakyat bahawa pelakon utama dalam video sex terhebat 2011dengan seorang pelacur berbangsa cina bukan Penasihat PKR Anwar Ibrahim.
Terbaru Johari Pelincir" Abdul mengatakan salah seorang Datuk Trio iaitu Datuk Shuib Lazim iaitu pak ciknya tidak yakin bahawa pelakon utama video sex itu ialah Anwar Ibrahim..boleh percaya ke cakap orang yang minta duit ni????
Ye ke tak...itu tak pasti tapi apa yang pastinya selepas keputusan video sex ini diperolehi Anwar Ibrahim dan Parti PKR akan terkubur.
...mungkin itu yang menyebabkan adun-adun dan ahli-ahli parlimen PKR meroyan tak tentu pasal dan mengeluarkan kenyataan yang bodoh untuk mempertahankan Anwar Ibrahim walaupun ada diantara mereka tidak lagi menonton video tersebut kerana survival parti PKR bergantung pada kes ini.
Harap-harap lepas ni tak wujud dah nama Anwar Ibrahim dan PKR di dalam arena politik Malaysia.
**Mana-mana ahli parlimen dan adun-adun dalam PKR yang rasa-rasa nak berpolitik lagi cepat-cepatlah lompat parti sebelum PKR terkubur....hahahahaha...

Shuib yang merupakan Bendahari Perkasa membawa Johari untuk menonton rakaman video itu di Hotel Flamingo Isnin lalu dan untuk membuat pengesahan sama ada si lelaki yang mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita, yang dikatakan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, adalah Anwar.
Anwar telah beberapa kali menafikan dakwaan bahawa beliau adalah lelaki dalam video tersebut dan membuat laporan polis kelmarin.
“(Pak cik saya) dia bawa saya untuk membuat pengesahan (sahaja) sama ada lelaki dalam video itu adalah Anwar, sama ada tulen atau tidak. Semasa kami turun, berada dalam lif, pak cik saya juga berkata lelaki itu bukan Datuk Seri Anwar,” kata wakil rakyat PKR ini pada sidang media di ibu pejabat parti itu di sini hari ini.
Sidang media hari ini adalah yang ketiga diadakan oleh Johari sejak isu rakaman video seks muncul Isnin lalu.
“Masa kami turun dalam lif, dia kata pak njang (pak cik) pun tak percaya,” kata Johari.- Malaysia Insider

Tiada ulasan:

Catat Ulasan