Isnin, 29 Mac 2010

Inilah Pemimpin Juara rakyat

TARIKH : 26 MAC 2010
TEMPAT : 521, MUKIM 19, MENGKUANG TITI, BM
NAMA PENERIMA BANTUAN : PN HASNAH BT ALI

Penyelaras DUN Penanti, Hj Abd Rahim Hj Man bersama-sama Pemangku Ketua Cawangan Mengkuang Titi, Rohaizad Osman melawat dan menziarahi Pn Hasnah, 51 tahun yang merupakan ibu tunggal dan menjaga 4 orang anaknya serta ibunya yang buta, adiknya yang mengalami masalah kerencatan akal serta memelihara 3 orang cucunya yang telah ditinggalkan oleh anak dan menantunya.
Melihat kepada gambar berikut, rumahnya kelihatan begitu daif dan ada bahagian2 lantai kayu yang reput dan tidak selamat untuk diduduki bagi jangka masa panjang.


3 ulasan:

  1. Kalau semua kita berperanan Insya'Allah segala kerja dapat sama-sama kita membantu...........yang berat jadi ringan. Buat macamana pon kalau kita ada qulus senang tetapi saya kurang berkemampuan dlm soal wang ringgit. Hajat nak tolong tetapi ada masa tak dapat kerana poket kering.......dok kena adjust macam2. Saya bukan dari kalangan hartawan tetapi soal bertemu rakyat....tidak ada masalah dan kadang kala segan nak jumpa kerana bukan nak melawat sahaja tanpa membantu meringankan bebanan mereka. Senyum sahaja tanpa salam berisi.....orang kata nak buat apa?
    Ini yang menjadi masalah besar buat saya.....doakan saya dilimpahi rezeki dapat juga membantu orang2 susah dikampung dan cawangan2. Wallah'Wallam.

    BalasPadam