Ahad, 7 Mac 2010

Pentas Pemuda Tolak Pembohongan Gegarkan Kg Guar Jering !!


Chegu Zaidi Mohd Said KP UMNO Prmtg Pauh byk menyentuh
isu lompat parti,isu-isu semasa di PP dan membalas balik serangan dalam
ceramah pakatan tolak fitnah


Penceramah hebat UMNO Ustaz Kamal Saidin banyak menerangkan
perjuangan UMNO tidak salah di sisi Islam seperti didakwa PAS




Siri Ceramah Pentas Pemuda semalam di Kg Guar Jering telah menggegarkan salah satu kubu kuat Pakatan di Prmtg Pauh . Walaupun baru Sabtu lepas saja kg Guar Jering diadakan ceramah tolak fitnah , tetapi kehadiran ramai penduduk sekitar Penanti ke Pentas Pemuda Tolak Pembohongan ini menandakan kesedaran dikalangan orang Melayu sudah semakin meningkat.

Berbeza dengan ceramah tolak fitnah Anwar yang begitu hebat promosinya dan poster dihadiri ribuan puak kopiah putih ini bukannya dari penduduk kampung itupun tetapi orang luar . PB sempat bersembang dengan orang kuat UMNO Bahagian Prmtg pauh mengenai ceramah ini, beliau menyatakan akan diadakan lagi siri ceramah2 di Prmtg Pauh bagi menyedarkan semua orang-orang Melayu di PP daripada terus ditipu oleh PKR dan Guan Eng .

Selain itu , menurut info yang PB terima, ceramah akan datang dalam masa terdekat ini akan berlangsung di Kepala Batas pulak . PB ucapkan syabas kepada UMNO Pulau Pinang dan teruskan menyerang pakatan haram ini . Siri roadshow ceramah harus diadakan lebih kerap di kawasan2 majoriti Melayu agar mereka ini semua sedaq akan penindasan Guan Eng . Kita pastikan juga geng-geng munafik Melayu dalam PKR dan PAS ini ditumbangkan !!

Melayu PP harus bangkit , jangan biarkan lagi fikiran anda diracuni fitnah-fitnah dan pembohongan pakatan haram ini ..
Sudah terlampau banyak pembohongan dan janji-janji oleh mereka dan hari ini kita orang Melayu harus bangun dan bangkit !!
Terima Kasih Pejuang Bangsa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan