Sabtu, 27 Mac 2010

Program UMNO Juara Rakyat



















KAMPUNG PELET 27hb Mac 2010. Satu program yang dinamakan Program Bulan Agensi Kerajaan "UMNO JUARA RAKYAT" Parlimen Permatang Pauh telah berjaya dilancarkan yang berlangsung di Pertubuhan Peladang Kawasan Kampung Pelet (PPK). Program ini telah dirasmikan oleh YB Dato'Seri Hj Ahmad Husni Bin Mohamad Hanadziah yang merupakan Menteri Kewangan II dan juga VBendahari UMNO Malaysia. Pengerusi bagi program ini ialah Tuan Haji Abdul Rahim Man yang merupakan penyelaras kadun Penanti. Turut hadir dalam program ini ialah Ketua UMNO Bahagian Permatang pauh, Datuk Hj Abdul Jalil Bin Majid, Timbalan Ketua UMNO Bahagian, Datuk Hj Mohamad Nasir, YB Ariff Shah Bin Omar Shah, Adun Seberang Jaya, Ketua Pemuda UMNO Bahagian, Saudara Mohd Zaidi Bin Md Said, ketua Wanita UMNO serta Ketua-ketua Cawangan dalam Parlimen Permatang Pauh.
Perbagai pameran dari Agensi Kerajaan telah mengambil bahagian antaranya PDRM,JPJ,KPDNKK,Kebajikan Masyarakat,Kemas dan SPR.
selain dari itu berbagai acara telah diatur seperti acara mewarna bagi anak-anak KEMAS serta pertandingan membuat kerabu.

2 ulasan: