Jumaat, 28 Januari 2011

EKSLUSIF Edisi Tenang - Dokumen TULEN Keputusan Normala KFC Yang Mendapat Pangkat S.A.P ( GAGAL) Dalam SPM

Friday, January 28, 2011
S.A.P
GAGAL

Awal pagi tadi Gomo bersama sama rakan Blogger yang lain Telah mendedahkan Kisah Peribadi Normala KFC calon PAS bagi PRK Tenang ini. Kehidupan yang sememangnya bukan satu contoh yang baik apabila seorang wanita yang bergelar Isteri bermain Kayu Tiga dan kemudiannya meninggalkan suaminya itu kerana status Kerja suaminya yang tidak Standard.

Itu lah Normala KFC!!!

Dokumen di Atas merupakan dokumen ASAL yang keputusan SPM Normala KFC yang menunjukkan Normala Sudirman ini hanya Berkelayakkan SAP yang mana dalam erti kata kita yang Pernah sekolah ni SAP berarti GAGAL dalam Peperiksaan.

Gomo bukan nak menghina dengan keputusan Normala Sudirman ini yang mendapat keputusan SAP GAGAL dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia yang di duduki beliau. Tetapi Gomo mempertikaikan bagaimana Normala KFC yang hanya berkelayakkan SPM layak masuk ke Maktab Perguruan?

Ini lah pengaruh Bapanya yang sebenarnya telah meminta pertolongan Kerajaan BN dalam membantu anaknya iaitu Normala untuk masuk ke Pusat pengajian. Ini lah Buktinya juga Kerajaan BN telah membantu Normala mendapat peluang kali ke dua dalam mengubah kehidupannya daripada Seorang Guru Sandaran kepada Guru yang bertauliah.

Semoga Normala Sudirman ada sedikit sebanyak mengucapkan Terima Kasih kepada UMNO/BN yang telah membantu beliau untuk Menjadi seorang Guru walaupun dari keputusan SPM Beliau itu jelas Normala KFC tidak Layak menjadi seorang Guru.

Semoga Pengundi Pengundi Tenang sedar bahawa Normala KFC ini bukanlah sehebat mana dan kejayaan nya menjadi Guru juga adalah bantuan dari Kerajaan BN. Ini juga Bukti bahawa Calon PAS tergolong dalam Golongan Calon Bidang Terjun....huhuhu

Itu lah sebabnya Barisan Nasional berjaya Menjadi Kerajaan Sejak Merdeka sehingga ke hari ini kerana Terbukti kita kerajaan BN membantu rakyat walau payah mana sekalipun. Jangan di nafikan bantuan dari Kerajaan BN kerana Calon PAS Normala Sudirman ini juga TerBUKTI mendapat Bantuan dari Kerajaan BN

Harap Salahuddin Ayob JAWAP isu ni.......Kerana Esok hari SABTU kerja sekerat hari, dalam masa Sekerat Hari ini juga Kita akan Dedahkan Satu Lagi BUKTI mengenai Suami Normala KFC Maarof Abd Talib.......

Isu apa? Bukti Apa??? Emmmm Kau Memang Tak Terjawap lah Abg Din Oi..... juak pakatan pembangkang nak Jawap? Memang hangpa pun Tak terjawap dengan segala yang akan Kami dedahkan Esok.

Apa apa pun harap Dapat JAWAP mengenai Keputusan SPM Normala Sudirman yang hanya mendapat SAP GAGAL tetapi Layak masuk ke Maktab dengan bantuan Kerajaan BN.

Psssttt....SPM dapat S.A.P. layak menjadi Guru......Ni kah YB yang kita inginkan?

Sumber: Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan