Jumaat, 23 Julai 2010

Sidang Media Membantah Kenyataan Guang Eng

Kelmarin, gambar yang menunjukkan bahawa Lim Guan Eng BERBOHONG apabila menuduh Nik Ali (SDO) P.Pinang tak menyediakan tempat duduk untuknya sewaktu Majlis Pelancaran Projek Keretapi Bukit Bendera telah didedahkan kepada umum di beberapa blog dan juga media massa.


Ketua Menteri P.Pinang ini terus menikus dan menyembunyikan diri apabila pembongkaran dibuat terhadap perangai jahatnya terhadap penjawat awam. Dia yang sebelum ini begitu berani ala-ala gangster menyerang Nik Ali, kini ibarat kehilangan suara apabila perangai samsengnya diketahui umum.

Apa yang mampu dilakukan oleh Ketua Menteri pengecut ini hanyalah dengan menghantar pencacai upahan untuk bercakap bagi pihaknya.

Semalam, Setiausaha Pemuda Sosialis DAP (DAPSY) Ng Wei Aik, didalam kenyataan medianya telah memutarbelitkan kenyataan dengan menuduh Nik Ali pula berbohong mengenai kenyataan Lim Guan Eng yang mendakwa tiada tempat duduk disediakan pada majlis pelancaran tersebut.


Ng Wei Aik juga menggelar Nik Ali sebagai seorang Little Napoleon yang KURANG AJAR kerana berperang dengan Lim Guan Eng. Cina kiasu ini juga mempertikaikan mengapa tindakan Nik Ali disokong sepenuhnya oleh pihak KSN, Menteri-menteri UMNO dan juga Perdana Menteri sendiri.

Dia juga mengugut pihak kerajaan pusat supaya mengambil tindakan tegas kepada Nik Ali jika tidak mahu kakitangan-kakitangan awam yang lain MEMBERONTAK terhadap kerajaan Barisan Nasional.


Nampak tak betapa biadapnya DAP dan seluruh kroni-kroninya. Mereka sanggup melakukan apa saja demi memastikan matlamat mereka tercapai termasuklah berbohong, memfitnah dan juga mengugut kerajaan pusat.

Inilah corak pemerintahan DIKTATOR berorientasikan KOMUNIS yang cuba diterapkan oleh Lim Guan Eng dan DAP di negeri P.Pinang.

Dan inilah juga kepimpinan yang amat disanjung-sanjung oleh seluruh pengikut PAS serta PKR di seluruh negara kononnya kepimpinan gaya Khalifah Umar r.a.

Sudahlah mereka BERBOHONG, dan apabila tembelang mereka terbongkar, sanggup pula mereka memutarbelitkan fakta dan juga bertindak mengugut pihak kerajaan pusat pula.

Atas dasar itulah maka hari ini Pergerakan Pemuda UMNO Permatang Pauh membuat sidang media menyatakan sokongan serta berdiri teguh terhadap Pegawai kemajuan Negeri Pulau Pinang, Tuan Nik Ali Bin Mat Yunus.




1 ulasan:

  1. salam,

    hangpa tak tau lagi ka tu lah perangai cina...aku dah lama tau...yg untungkan depa semua betul hatta menipu sekali pun

    BalasPadam