Sabtu, 16 April 2011

Mr. Omega Cabut!!




Syukur kepada Allah kerana Barisan Basional akhirnya dipilih sekali lagi untuk memerintah negeri Bumi Kenyalang di Sarawak .

Kerajaan Barisan Nasional pimpinan Pehin Sri Taib Mahmud masih lagi diberi mandat besar oleh rakyat berikutan kemenangan cemerlang dengan majoriti 2/3 kerusi DUN Sarawak .

BN Menang 55 Kerusi

DAP Menang 12 Kerusi

PKR Menang 3 Kerusi

BEBAS Menang 1 Kerusi

PAS Balik Bungkus Telor Ayam



Allah masih lagi sayangkan kerajaan BN yang diperintah oleh pemimpin Islam diketuai Pehin Sri Taib Mahmud ... Itu yang parti DAP Laknatullah dan PKR yang bermimpi mahu jadi Ketua Menteri Sarawak tidak diperkenankan hajat mereka hari ini .

Projek 416 DAP chauvinis serta pencacainya PKR dan PAS untuk menguasai bumi Sarawak gagal . Kita boleh lihat sendiri DAP hanya menang di kawasan bandar yang dikuasai Cina tetapi rakannya PAS- PKR tewas di kawasan pendalaman yang majoritinya dikuasai Bumiputra Sarawak .

PKR yang bertanding paling banyak kerusi mewakili Pakatan hanya mampu menang 3 kerusi DUN sahaja . Paling haprak sekali adalah PAS yang kalah teruk di semua kerusi yang ditandingi !

Akhir sekali , PB ucapkan terima kasih kepada pengundi Sarawak yang memberi mandat besar 2/3 kepada kerajaan BN untuk memerintah negeri Sarawak .

Keputusan PRN Sarawak ini telah menunjukkan keputusan positif maka tidak lama lagi akan diadakan pulak PRU 13 di seluruh negara. Kita akan tengok akan banyak lagi kezutan akan berlaku kepada PKR , PAS dan DAP ini !!! ...hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan