Isnin, 18 April 2011

GEMPAR!!! Polis SAHkan dalam video tu bukan Anwar????


Alamakkkk... terlepas lagilah Anwar dari perlakuan keji yang dia buat bila Polis pun dah sahkan dalam video porno tu bukan Anwar..

Polis kata hanya akan siasat kes video ni dibawah Seksyen 292 kerana sebarkan bahan lucah. So, habislah semua blogger pro BN yang sebarkan klip video tu akan dikenakan ISA.

Tapiiiii...., korang jangan percaya pulak cerita ni beb. Sebab cerita ni datang dari akhbar pembelit nombor dua negara iaitu Keldaian Daily. Pembelit nombor satu mestilah HaraMkah..

Punyalah sangap dorang tu nak bebaskan Anwar sampaikan sanggup ada-adakan cerita sendiri untuk sedapkan hati. Padahal Polis tak pernah pun cakap macam tu...

Hahahahaha... cerita bangang macam ni, hanya puak-puak Keldaian saja yang percaya. Dorang tu semua memang bangang beb.. Kalau tak, takkan lah mimpi Anwar nak jadi PM 16Sept. pun dorang percaya..

Polis memang perlu tahan si pengedar video tu pasal ia memang satu kesalahan, tapi Polis juga tak akan lepaskan pelakon video yang asyik mahsyuk main dengan china doll dalam video berkenaan.

Kalau dah edar pun salah..., yang main dalam video tu lagilah salah beb. Inipun puak-puak Keldaian tak paham ke? Memang KELDAI betul lah dorang ni.... Hahahahaha..


KUALA LUMPUR: Polis mengesahkan bahawa lelaki di dalam video bukan Datuk’ Seri Anwar Ibrahim seperti yang didakwa oleh BN dan media milik mereka.

Bernama melaporkan kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani yang berkata bahawa siasatan mengenai video seks itu telah siap dan siasatan kini menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.

“Bagi pihak kami (polis), siasatan telah lengkap dari setiap sudut menjurus kepada Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (kerana kesalahan mengedar bahan lucah).

“Terpulang kepada Peguam Negara untuk mengambil sebarang tindakan susulan terhadap kes ini dan sekiranya ada mana-mana perkara yang perlu disiasat semula (atas arahan Peguam Negara), kita akan siasatlah,” kata Acryl seperti yang dipetik Bernama.

Pengedar dan pemilik video lucah itu ialah bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim.

Dengan kenyataan ini, polis dengan sendirinya mengesahkan bahawa pelakon dalam video tersebut bukan Anwar.- keadilan daily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan