Rabu, 25 Ogos 2010

Inilah ajaran ulaRmak Nik Aziz. Bulan Ramadhan pun PAS masih nak berbohong?




Hingga ke hari ini, para pemimpin dan totok PAS telah membuat bermacam helah untuk melindungi dosa besar yang mereka lakukan apabila mendoakan kafir didalam Masjid dan juga sengaja merendahkan martabat Yang di Pertuan Agong untuk digantikan dengan Lim Guan Eng.

Untuk itu, mari kita bersama-sama lihat kronologi acara kencing beramai-ramai oleh pemimpin dan pembangang PAS & PR semua untuk cover line.....,

1) Pada mulanya, Lim Guan Eng, Malik Kassim, Mansor Othman, Mahfuz Omar, Mujahid Rawa dan Anwar Ibrahim cakap doa tersebut tak berlaku, itu semua adalah fitnah dari Zahid Hamidi dan juga UMNO.

2) Besoknya, ada jemaah di Masjid yang terbabit telah membuat laporan polis. Disertakan sekali dengan saksi dan tempat berlaku doa tu. Malah, khatib yang membacakan doa itu sendiri mengaku ada menyebut nama Lim Guan Eng dan meninggalkan nama Yang Di Pertuan Agong secara sengaja.

3) Apabila terkantoi dalam cubaan cover line yang pertama, pemimpin-pemimpin serta pengikut PAS yang buta perut telah mulakan agenda kencingan kali ke dua. Mereka dengan muka toya berkata, "oh, sebenarnya itu doa nak suruh guan eng masuk islam. Takkan itu pun salah??"

4) Tak cukup dengan itu, blogger-blogger bangang PAS secara sukarela menyumbangkan lagi kencing mereka untuk menambahkan lagi kemunafikan perjuangan PAS. Mereka dengan bangganya menyindir dengan berkata, orang UMNO tak paham bahasa arab, sebab itulah doa tersebut disalah ertikan.

5) Tetapi, kebenaran tetap muncul jua. Selang berapa jam selepas itu, keluar satu kenyataan dari saksi yang mengatakan doa tu berbunyi,

"Ya Allah Ya Tuhanku, Kau selamatkanlah pemimpin kami Lim Guan Eng dan rakan-rakan kepimpinan kerajaan negeri"

6) PAS dah semakin tersepit. Kantung kencing mereka telah hampir kering kontang akibat terlampau banyak acara kencing yang dilakukan. Akhirnya, PAS mengungkit isu Solat Hajat untuk kemenangan BN di PRK Hulu Selangor. Padahal, tiada kena mengena pun diantara dua majlis tersebut kerana nama calon Hulu Selangor langsung tak disebut walau sepatahpun didalam doa solat hajat pada hari itu. Berbeza dengan khatib PAS yang secara terang menyebut nama Lim Guan Eng dan dia telah mengakuinya pun.

7) PAS masih tak berputus asa, kini mereka pula yang menabur fitnah apabila mengatakan bahawa UMNO sengaja melarang doa untuk Lim Guan Eng kerana takut jika cina melaka bekas banduan itu memeluk Islam. Ini kira dah titisan terakhir air kencing yang PAS mampu pancutkan. Sebab tu nampak sangat tak logiknya dan tak masuk di akal.

8) Dan semalam, Mufti Perlis dan juga Kedah telah mengeluarkan kenyataan bahawa mendoakan kesejahteraan untuk kafir adalah HARAM tambah-tambah jika ia dilakukan sewaktu solat Jumaat. Ramai pengikut-pengikut PAS berguling-guling dengan kenyataan tok mufti ini dan melabelkannya dengan agen UMNO.



Hingga ke saat ini pembohongan dan juga acara kencing beramai-ramai oleh PAS ini diteruskan biarpun hanya tinggal beberapa titis sahaja lagi bagi menghalalkan perbuatan kurafat mereka dengan berdoa untuk kafir didalam khutbah Jumaat.

Ini semua jelas membuktikan juga yang pemimpin serta penganut ajaran sesat PAS sanggup berbuat apa sahaja demi menghalalkan perbuatan mereka dan sanggup berbohong serta memfitnah bagi mengatasi pihak lawan.

Kesian sungguh pada pemimpin serta pengikut taksub PAS. Rupanya perjuangan mereka hanyalah sekadar kencing merata-rata sahaja....

2 ulasan:

  1. haha.. saya setuju.. suka sangat putar belit.. bawak2 la bertaubat.. dalam bulan yang mulia nie pn nak bohong.. YA ALLAH kau bukakn lah pintu hati mereka.. kepada bangsa2 ku dan seagama dengan ku.. bangunlah.. mana maruah kita?? mana martabat kita??

    Capital F ~ anak penanti

    BalasPadam
  2. mat sabu dah dapat habuan puji LGE..pemerintahan khalifah umar... si bebal ni bila dapat hadiah dari LGE,sebab doakan untuk dia...

    BalasPadam