Sabtu, 9 Januari 2010

Sekitar Program Gotong Royong Bersama


Lokasi Program



Beberapa peserta sedang bergotong royong


Bubur asura diagihkan kepada setiap tetamu yang datang


Pengetua PIBG SK Guar Perahu bersama dengan
Guru Besar SK guar Perahu turut sama bergotong royong

Kelihatan Datuk Abd Jalil Ketua UMNO Bahagian dan
YB Angkat Penanti Tuan Hj Rahim sedang menikmati jamuan
selepas penat bergotong royong.


Antara pegawai-pegawai dari Jabatan kebajikan Masyarakat
turut sama bergotong royong


Ustaz Man antara yang hadir


Persembahan dari kanak-kanak Pusat Aktiviti guar Perahu


TAMAN GUAR PERAHU 10/01/10 Satu Program Gotong Royong Bersama telahpun belangsung dengan jayanya, bertempat di Pusat Aktiviti Taman Bimbingan kanak-kanak Taman Guar Perahu yang dianjurkan oleh Penyelaras Kadun Penanti bahagian permatang Pauh dengan kerjasama Jabatan kebajikan Masyarakat, Persatuan Penduduk, JKKKP Penanti, ketua-ketua Cawangan dan NGO. Turut sama yang menyertai ialah Ketua UMNO Bahagian Permatang Pauh, Datuk Abdul Jalil Bin Abdul Majid dan YB Angkat Penanti Tuan Haji Abdul Rahim.
Tuan Haji Abdul rahim yang merupakan tunjang utama Program ini berkata beliau berasa terharu diatas sambutan yang diberikan oleh semua pihak dan beliau merakamkan jutaan terima kasih kepada Saudara Sabri Safar serta ajk yang telibat, Jabatan kebajikan Masyarakat, Jabatan Bomba dan penyelamat, pihat polis Diraja Malaysia serta semua yang telibat dalam Program kali ini.


1 ulasan:

  1. TAHNIAH DIATAS KEJAYAAN UMNO PMTG PAUH MELANCARKAN PROGRAM INI, DIHARAP SETIAP PROGRAM YANG AKAN DIADAKAN SENTIASA DIJADUALKAN DALAM BLOG INI.SUPAYA ORANG TAHU APA YANG DIBUAT OLEH UMNO UNTUK RAKYAT PENANTI. SETERUSNYA DIHARAPKAN KURANGKAN BERITA YANG BERUNSUR ANDAIAN DAN TUMPUKAN KEPADA KELEMAHAN PKR DALAM MEMBELA RAKYAT DI PENANTI.

    BalasPadam