Isnin, 26 Mac 2012

EKLUSIF- YB Salleh Man DiJangka Buat Kejutan.

Yb Salleh Man yang merupakan Adun Permatang Pasir dijangka akan membuat satu keputusan diluar jangkaan. Ketika ditemuinya semasa mesyuarat Gelombang Biru yang bertempat di Mee Udang, Pengkalan Tambang beliau merasakan tertipu dengan janji-janji DAP serta Anwar Ibrahim sendiri apabila sewaktu pertandingan bagi merebut kerusi Dun Permatang Pasir dulu, beliau dijanjikan YDP Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang.

Beliau juga memberitahu kami bahawa beliau tertekan dengan janji-janji kosong tersebut kerana setiap kali berdepan dengan penyokong-penyokong beliau, beliau terpaksa menipu konon-kononnya akan memikul tugas tersebut sedikit masa nanti.

Beliau juga menyedari bahawa peranan PAS dalam kerajaan Pulau Pinang umpama melukut ditepi gantang apabila selalu disisihkan dalam membuat sebarang keputusan berkenaan dengan Agama Islam. Banyak lagi kepincangan kerajaan DAP yang akan didedahkan beliau nanti.

Menurutnya lagi bahawa pendedahan yang dibuat oleh Mohamad Rozali yang merupakan bekas pegawai sulit YB Jeff Ooi untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara apabila DAP/PR berjaya membentuk kerajaan, tidak dapat diterimanya dan beliau dijangka membuat satu kejutan semasa kedatangan Hassan Ali yang mengadakan ceramah di Permatang Pasir pada 7 April nanti. Sama-sama kita nantikan apakah kejutan.


Kelihatan Yb Salleh Man bersama dengan Penyelaras Dun Permatang Pasir, Tuan Hj Rahim Man den Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Pmtg. Pauh, Cikgu Zaidi.

Macam kembar seiras. Tn Hj Rahim Man sempat bergurau "kali ini tukar Salleh Man dengan Rahim Man pulak"


Sumber: Kami Sedia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan