Khamis, 8 September 2011

DAP Lepas Anjing Bulldog ke Permatang Pauh


Pagi tadi Pisau dedahkan gerembolan haprak pakatan akan melakukan sabotaj terhadap program Jamuan Hari Raya yang bakal dihadiri oleh PM di Permatang Pauh: klik sini

Sebentar tadi arahan sudah dikeluarkan oleh DAP kepada khawarij komunis PAS untuk melakukan demo di Guar Perahu,Permatang Pauh sempena ketibaan PM di Majlis Hari Raya 11/9/2011 nanti.

Anjing DAP,Pemuda Khawarij Komunis PAS diketuai oleh Yusni Mat Piah bersama Raduan Ramli exco pemuda khawarij penang turut mengarahkan gerembolan anjing anjing suruhan PAS untuk turun berdemo.

AMK Mengkarong dan gerembolan haprak pakatan turut sama akan menyertai demo itu. Haprak pakatan ini akan berdemo di beberapa lokasi ,dikhabarkan lokasinya di hadapan SMK Guar Perahu(lokasi majlis jamuan) , bawah jejantas Kubang Semang,Pekan Penanti.

Makan tengahhari tadi sempat Pisau tanya khawarij yang nak menyertai demo tu,katanya diaorang nak demo pasal Altantuya dan isu cincin Rosmah. Terkejut jugak,ingatkan isu apa rupanya 2 isu yang dah basi.

Teruk betul kaum puak khawarij dan pakatan melahap taik fitnah.Semua orang tau isu Altantuya adalah fitnah terhadap Najib dan Isteri malah beliau sendiri berkali kali bersumpah laknat termasuk di masjid Guar Perahu semasa PRK Permatang Pauh.

Bab cincin pulak,dah terbukti Chegu Bard bohong hingga tak berani lapor pada SPRM dan PDRM walau pun puluhan kali dicabar agar laporan dibuat.CheguBard mendiamkan diri ketakutan.

Apa yang dapat kita lihat betapa kumpulan ini adalah munafik & hipokrit,bertopengkan Islam tetapi hati perut penuh dengan hasad dengki dan kejahatan.


sumber pisau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan