Khamis, 11 November 2010

Kit Siang Bapak Perkauman


Dinosour pakatan Lim Kit Siang atau lebih mesra dengan panggilan Unker Lim cukup dikenali ramai dengan politik perkauman ,chauvanist dan ultra kiasu.

Tidak ada satu pun kenyataan beliau yang menyokong mengenai perlembagaan 153 dan 152,Bermakna beliau sendiri tidak mengiktiraf Kesultanan Melayu,hak Istimewa pribumi dan bumiputra dan DEB.

Ayah kepada Ketua menteri paling celaka dalam sejarah Pulau Pinang ini berasakan terancam apabila ada pihak membangkit mengenai isu 13 Mei. Hinggakan beliau dan balaci balacinya mengancam Utusan Malaysia kerana menyiarkan artikel yang mencadangkan program khas diadakan pada 13 Mei setiap tahun bagi mengingatkan rakyat khususnya golongan belia kepada peristiwa hitam berkenaan.


Mengapa chauvanist ini melatah dan menuduh sebagai hasutan mengenai saranan itu? Sebetulnya beliau tidak mahu golongan muda tahu beliaulah salah seorang dalang yang mencetuskan konflik 13 Mei 1969.


Kit Siang bapak kepada segala politik perkauman, bacalah didalam blog ultra kiasu ini ,ruangan komen dipenuhi dengan chaivanist yang sentiasa secara konsisten menyerang bangsa melayu dengan komen komen yang menghina dan merendah rendahkan orang melayu.


Kit Siang tidak pernah jemu menghasut kaum cina dengan politik benci dan perkauman. Kit Siang begitu konsisten menyerang keharmonian sesama kaum yang terbina sejak dari dulu lagi.

Adalah menjadi satu masaalah besar buat DAP jika rakyat tahu merekalah dalang sebenar yang mencetuskan konflik perkauman 13 Mei.

Kini darah daging chauvanist ultra kiasu Kit Siang sudah menjadi Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang. Ingatlah produk Kit Siang tidak pernah lari dari matlamat asal untuk meneruskan agenda Malaysian Malaysia yang menuntut agar perlembagaan 153 dan 152 dihapuskan.


sumber: pisau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan