Jumaat, 16 Mac 2012

Berbillion Wang Berjaya Di Kumpul Pakatan Untuk PRU13

AIDCNews – 14/03/12 – “Banyak program-program yang dianjurkan pihak asing ini..seperti Konrad Adeneur Foundation (KAF)..Open Society..dan lain-lain..pada saya ini memang sudah berlaku dalam PKR”, kata Datuk Zulkifli Noordin, Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu.


Zulkifli turut tidak menafikan faktor bantuan asing merupakan faktor kemenangan besar PKR dalam pilihanraya umum ke-12.

“Saya tidak menafikan memang kita menerima bantuan asing, kita menerima latihan dari NGO -NGO asing ini, bagaimana nak berkempen, kita nak berjumpa dengan orang ramai macam mana, sampai saya sendiri ketika kita nak menganjurkan demostrasi contohnya, saya dihantar berkursus di Viena, di Filipina, bagaimana nak berdemo, ini semua memang tajaan badan-badan asing ini, itu semua orang dah tahu.

Saya lihat badan-badan asing ini ghairah untuk melihat kejatuhan kerajaan yang sedia ada sekarang ini kerana mereka mempunyai agenda sendiri di rantau Asia ini untuk memenuhi nafsu pihak-pihak tertentu katanya.




sumber Pisau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan