Jumaat, 8 Januari 2010

Patahnya Ranting PKR Di Guar Jering

1 Malaysia. Antara Pemimpin muda PKR yang menyertai UMNO



Saudara Fakrul Omar sedang mengisi borang Keahlian



Kelihatan AJK UMNO saudara Ariff menerangkan cara mengisi borang keahlian UMNO
kepada Ahli Baru.

Azwan antara yang turut sama menjadi Ahli UMNO Guar Jering


Selamat Datang ahli Baru Pak Tan Senario dan Naee.


Setiausaha UMNO Cawangan Guar Jering, Saudara Sahidan Sabudin
sedang meneliti borang yang telah diisi.



Antara pelapis yang turut serta menjadi ahli UMNO Guar Jering.


Guar Jering Keahlian UMNO Cawangan Guar Jering telah mendapat ahli baru yang semakin ramai dan mendapat sambutan hangat selepas kempen penambahan Keahlian UMNO dilancarkan, ini merupakan satu tamparan yang hebat buat Pakatan Rakyat (PR) dimana ranting Parti keadilan Rakyat (PKR) telah patah yang menyebabkan seluruh gerak kerja PKR lumpuh dan akan dikafankan dlm sedikit masa lagi.
Hampir 100% Angkatan Muda Keadilan telah menjadi Ahli UMNO yang menyebabkan PKR hampir tidak wujud lagi dalam Kampung Guar Jering memandangkan tunjang utama PKR Guar Jering adalah terdiri dari orang-orang muda. Gambar-gambar yang lain akan disiarkan sedikit masa lagi.





4 ulasan:

  1. Tahniah, teruskan perjuangan dan pastikan barisan kepimpinan tidak berpecah sebab orang kampung tahu sejauh mana bersatunya umno permatang pauh ini.

    BalasPadam
  2. hanya umno mempunyai wadah perjuangan yg sangat kompleks.melalui umno the great saja kita akan mengecapi keamanan dan kebahagiaan di negara malaysia.kuburkan PKR,tarbiahkan semula PAS,hancurkan DAP ke arah 1malaysia yg berjaya.

    BalasPadam
  3. betui ka yang dok isi borang umno tu tak pernah isi borang umno sebelum ni.nampak sgt temberang kuat,depa tu memang asal umno karat,kalau keluar pun tak terkejut.memang dasar depa macam tu ada kepentingan sendiri.kalau keluar pun tak rugi apa buat perabih beras saja.

    BalasPadam
  4. slm,iraza,antara org yg mencetuskan idea mengkafankan pkr ini adalah mmg asalnya turun temurun x menykong umno,tp alhamdulillah apabila melihat umat melayu islam diasak bertali arus oleh kafir harbi laknatullah ustaz lim guan eng dan pakar liberalis si anot tut.depa bangkit sendiri tanpa perlu wang ringgit utk kembali menyokong kjaan,syabas n alhamdullillah,tp berita buruk utk sedara kita tuan punya gerai ikan bakar 3N dijelutong dah dirobohkan hanya selepas 2 miggu restoran doremi di tg bungah diranapkan oleh pakatan,khabaran mengatakan peniaga2 di hammerbay,bayan baru pun berdepan ngan masalah yg sama x lama lg,slps depa clear peniaga2melayu di pulau ada kemungkinan mrk akan ke sbrg lak,ayuh bangkit penanti menentang komunis pg n pakatan2nya.

    BalasPadam