Ahad, 31 Januari 2010

Giliran PAS Pula Bakal Ditumbangkan

Kalau beberapa minggu yang lepas gerakan Penanti Bangkit telah berjaya melumpuhkan serta mematikan PKR dalam cawangan Guar Jering dan kini tiba pula giliran PAS untuk merasakan keperitan yang sama apabila separuh kekuatan pemudanya kini pulang kepangkuan UMNO yang menyebabkan pemuda PAS Cawangan Guar Jering hampir lumpuh. Menurut Biro keahlian UMNO Guar Jering, Hesabudin Md Isa telah menerima banyak borang keahlian dari Pemuda PAS yang ada diantaranya pernah mewakili PAS Pulau Pinang dalam satu majlis anjuran Kerajaan Negeri Kelantan bersama dengan Tuan Guru Datuk Nik Aziz Nik Mat, beliau yang dimaksudkan ialah Abdul Muthalib Md Isa yang merupakan antara AJK pemuda Guar Jering yang aktif diluar kawasan Pulau Pinang. Namun kebanyakan dari ahli baru tidak mahu gambar mereka dirakamkan atas faktor keselamatan yang mana kebelakangan ini ada beberapa mesej ugutan dari penyokong PR bagi menakut-nakutkan ahli yang ingin menyertai UMNO.
Saudara Fakhrul Che Umar yang merupakan bekas timbalan AMK baru menyertai UMNO beberapa minggu lepas telah menerima beberapa mesej ugutan dan laporan Polis telah dibuat. Kami di Penanti Bangkit akan mendedahkan angkara siapa dalangnya yang tidak berani berdepan dan berdebat akan kebenaran perjuangan Islam Dan Ketuanan Melayu. Kita nantikan siapakah dalangnya yang terkutuk itu.
Saudara Abdul Muthalib sedang mengisi borang keahlian

Saudara Fakhrul Che Umar bersama salinan report di balai Polis Bandar Perda.

1 ulasan:

  1. percaya..percaya...orang PR jahat...PAS gunakan agama untuk politik,...pervaya...percaya...wow...Melayu sudah sedar sekarang...ewahhhewahh.ewahhh..Melayu sudah insaf sekarang...ermmm..ewah...ewah..

    BalasPadam