Isnin, 1 Ogos 2011

Gempar!! - Mayat Hidup Di Panggil Polis

Pihak polis akan memanggil Allahyarham Suhardi untuk disoal siasat.Keramat hidup ini dikatakan mati ketika berdemo,ketika rohnya diangkat oleh malaikat dek kerana kebijaksanaan dan kemahiran bercakap bohong, beliau berjaya menipu malaikat dan kembali dihantar balik dari alam barzakh untuk menentang kerajaan yang dikatakan zalim.
Doa bersama Rango Rozen sebelum Syahid!
Syahid!

Syahid Lagi!

Ada khawarij menggangap Suhardi sudah mencapai maqam wali hingga boleh kembali hidup bila bila masa yang dia suka.Tarafnya seperti Nik Aziz .Bayangkan betapa tawadhuk dan waraq nya Suhardi beribu surau dan masjid di ibukota dipilih tengah jalan untuk menunaikan solat.





Selepas kembali dari alam barzakh,hidup kembali.

Pihak polis dinasihatkan berhati hati apabila menyoal siasat Suhardi,soal dengan penuh hormat dan tertib kerana keramat hidup ini boleh mati secara tiba tiba.

Polis akan panggil Shuhardi minggu ini

PETALING JAYA 31 Julai - Polis akan memanggil Shuhardi Mat Isa yang berlakon sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad, yang meninggal dunia semasa perhimpunan haram 9 Julai lalu, untuk direkodkan keterangan dalam minggu ini.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, berdasarkan alamat dan nombor telefon yang diperoleh, pihaknya akan memanggil Suhardi untuk bekerjasama.

"Shuhardi telah tampil dan menyatakan kesediaannya untuk bekerjasama, oleh itu polis memang memerlukan dia untuk mengetahui lebih lanjut.


sumber: Pisau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan